Osmaniye'de gıda zehirlenmesi şüphesi: Pastayı yiyen 53 kişi hastaneye başvurdu

gazetevatan.com
منذ 22 ساعة
Osmaniye’de bir işletmeden satın alınan pasta ve kremalı tatlıların tüketilmesinin ardından 53 kişi gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastanelere başvurdu. Osmaniye Valiliği, olayla ilgili adli ve idari sürecin başlatıldığını, hayati tehlikesi bulunan kimsenin olmadığını açıkladı.